Jak si rychle vypracovat tělo

Pokud chcete rychlé výsledky, větší svaly a více energie, tento článek vám pomůže vypracovat si tělo v krátkém čase.

Postup

  1. 1
    Najděte si realistický tréninkový plán. Snažte se nastavit si dosažitelné cíle a rozhodněte se, čeho chcete dosáhnout. Pokud teprve začínáte s tréninkem nebo se do posilovny vracíte po delší době, začněte zvolna.
    • Pokud s cvičením teprve začínáte, bude vám trvat delší dobu, než uvidíte první výsledky. Pokud už cvičíte déle a víte, co děláte, uvidíte výsledky o něco dříve.
    • Klíčem k úspěchu je posilovat správné části těla a zároveň dostatečně odpočívat a správně jíst. Mnoho lidí neví, že v posilovně vám svaly nerostou – rostou vám ve spánku a při odpočinku. Pokud chodíte posilovat pětkrát týdně, je naprosto nutné se každou noc dobře vyspat.
  2. 2
    Přehodnoťte své stravování. Vaše tělo bude potřebovat zdravou a rozumnou stravu, jinak nebude schopné budovat svalstvo. Potravinové doplňky by skutečně měly pouze doplňovat ideální stravovací návyky. Pokud nechcete, nemusíte užívat žádné doplňky. Nezapomínejte na to, že neexistují žádné legální doplňky, které vám zajistí skvělé výsledky bez tvrdé práce v posilovně, rozumného stravování a dostatečného odpočinku. Nejezte fast food a držte se dál také od slaných a sladkých jídel. Cukry nejsou dobré, protože je tělo spaluje dříve, než tuky. Pokud nejsou zpracovány krátce po snězení, přemění se právě na tuky. Jezte jídla s adekvátním obsahem tuků, s obsahem vlákniny a bílkovin a jezte multivitaminy, abyste měli v posilovně více energie. Pokud máte pocit, že jste se přejedli, můžete vyzkoušet střídavý půst a nejíst 24 hodin. Podle vědců to na vaše tělo bude mít stejný dopad jako cvičení.
    • Doplňky stravy před a po cvičení jsou pro vás nutností, pokud chcete mít velké svaly v krátkém čase. Kreatin a proteiny byste rozhodně brát měli. Můžete brát také látky pro spalování tuků. Zajděte si do obchodu pro kulturisty a nechejte si poradit. Můžete si zkombinovat několik doplňků, které vám dohromady budou pomáhat k nejlepším výsledkům. Pokud nechcete brát žádné doplňky, marníte tady čas a musíte si uvědomit, že vám potrvá mnohem déle vyrýsovat svaly a shodit tuk. Potravinové doplňky jsou pro kulturisty nezbytné. Pokud žijete moderní život, jistě nemáte tolik času, abyste mohli posilovat bez těchto pomocníků.
  3. 3
    Neměli byste posilovat častěji než pětkrát týdně. To proto, že když budete trénovat moc často, nebudete mít čas na odpočinek as valy vám neporostou. Můžete dělat aerobní sporty každý den a také vám to pomůže při hubnutí tuku. Měli byste ale aerobní cvičení dělat až po posilování, ne před ním. Vezme vám totiž hodně energie a potom už nebudete mít sílu na posilování. Pokud chcete kardio dělat před posilováním, nepřehánějte to s ním. Když budete nejprve posilovat, budete moci aerobnímu cvičení věnovat veškerý zbytek energie.
  4. 4
    Zde je dobrý tréninkový plán, který vám pomůže zbavit se tuku a vypracovat si svaly rychle a účinně. V pondělí a ve čtvrtek posilujte hrudník, tricepsy a ramena. V úterý a v pátek posilujte nohy a přidejte také trochu aerobního cvičení. Je na vás, abyste si našli dobrý tréninkový plán a dodržovali ho. Zkuste také o víkendu zařadit nějaké aerobní cvičení. Pomůže vám to doplnit energii před začátkem týdne.
  5. 5
    Nebojte se požádat o pomoc. Ve většině posiloven najdete trenéry, kteří vám rádi pomohou. Naučte se posilovat správně a vytěžte ze svých tréninků maximum. Sledujte své pokroky, jezte zdravě a vyváženě, dodržujte pitný režim a nezapomínejte odpočívat. Když dosáhnete svých cílů, budete spokojení tělesně i duševně. S tvrdou prací, zdravou stravou a odpočinkem zanedlouho získáte tělo, které jste si vždy přáli.
    Reklama

Tipy

  • Po každém cvičení si 30-60 vteřin odpočiňte.
  • Každou noc dobře spěte.
  • Jezte zdravě a výživně.
  • Cvičte s kamarádem, je to vždy lepší.
  • Určete si dosažitelný cíl – například zhubnout, nebo běžet o něco déle než minule. Když tohoto cíle dosáhnete, budete se cítit lépe a budete pokračovat s pozitivním přístupem. Hodně štěstí!
  • Najděte si dobrý tréninkový plán a držte se ho!
  • Kulturistika je o tom, že nesmíte přestat.
  • Netrénujte příliš dlouho, nepomůže vám to.
  • Berte potravinové doplňky a dávkujte si je dle doporučení.
Reklama

O tomto wikiHow

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 23 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.
Kategorie: Fitness

Pomohl vám tento článek?

Ano
Ne
Reklama