Jak se zbavit tuku v podpaží

Lidé mohou přibrat tuk kdekoli na těle a ani podpaží není výjimkou. Tuk na tomto místě vypadá nevzhledně a spousta lidí se za něj stydí. je možné se ho zbavit, když budete dodržovat zásady zdravého stravování a budete cvičit, abyste spálili tuk na celém těle. V tomto článku se dozvíte, jak to udělat, abyste vypadali skvěle i v tílku.

Metoda 1 z 2:
Cvičení

  1. 1
    Posilujte svaly na pažích. Když budete posilovat svaly na pažích a v okolních oblastech, budete mít pevnější a vypracovanější paže bez ohledu na to, kolik vážíte.
    • Není sice možné se zbavit tuku tím, že budete posilovat jednu oblast, ale můžete posílit a zvětšit svaly, které díky tomu budou vypadat štíhleji. Na záda byste měli cvičit s velkou činkou – veslování, zdvihy a protahování. Zaměřte se také na shyby, kliky a cviky na paže s činkami. Dělejte vždy dva cviky na každou oblast a při každém cvičení si udělejte 3-5 sérií po 8-12 cvicích. [1].
    • Cvičte s činkami, které vám pomohou vypracovat a prodloužit svaly. Pokud chcete mít svaly pevnější, používejte těžší činky. Bez ohledu na to, co tvrdí někteří lidé, vám cvičení s těžšími činkami nezpůsobí narůst svalů – velcí a kulatí budete jen kvůli tučnému a sladkému jídlu.
    • Pilates je skvělým způsobem, jak tuto problémovou oblast vypracovat. Posilujte svaly na pažích na všech úrovních. Měli byste cvičit s rukama nad hlavou, před tělem, za tělem a měli byste dělat cviky, při kterých tlačíte, i taháte.
  2. 2
    Dostaňte se do celkově lepší kondice. Měli byste se snažit každý den 45-60 minut cvičit. Zrychlíte tím spalování kalorií, takže budete hubnout na celém těle.
    • Cvičte čtyřikrát týdně. Dvě z těchto cvičení by měly zahrnovat silový trénink. Podle kliniky Mayo silový trénink posiluje svaly a také zrychluje metabolismus, takže podporuje rychlejší spalování kalorií. Další dvě cvičení byste měli věnovat intenzivnímu aerobními tréninku. Vyberte si jakýkoli sport – plavání, běh, jízdu na kole, nebo nějaký kolektivní sport a věnujte se mu alespoň hodinu. [1].
      • Vaše svaly potřebují čas na regeneraci. Neměli byste cvičit každý den, jinak se svalová vlákna nestihnou opravit.
    Reklama

Metoda 2 z 2:
Strava

  1. 1
    Jezte méně kalorií. Začněte jíst více ovoce, zeleniny a nízkokalorických potravin plných živin.
    • Měli byste jíst alespoň jednu porci zeleniny a jednu porci ovoce ke každému jídlu. Nezapomínejte ani na bílkoviny, jako je kuřecí maso, ryby, libové červené maso, nebo mléčné produkty.
    • Ke každému jídlu si dejte malé množství zdravých tuků, například ořechů, semen, olivového oleje, avokáda, nebo kokosu.[1].
    • Pokud pijete limonády, vyřaďte je ze svého jídelníčku. Když ušetříte 200 kalorií denně jen díky tomu, že nebudete pít sladké nápoje, brzy uvidíte první výsledky.
  2. 2
    Jezte malá jídla. Když každé 2-3 hodiny něco sníte, budete mít rychlejší metabolismus a zbavíte se tuku.
    • Zní to možná kontraproduktivně, ale když si dáte pět malých jídel denně, budete hubnout rychleji. Budete mít rychlý metabolismus a vyhnete se hladu, který by mohl způsobit přejídání.
    • Pokud nemáte přes den čas na zdravé svačiny, chystejte si výživné svačiny večer a noste si je s sebou.
  3. 3
    Pijte zelený čaj. Zelený čaj zrychluje metabolismus a spalování kalorií Měli byste ho pít asi 2-3 šálky denně.
    • Neexistuje sice moc důkazů, ale některé studie potvrdily, že konzumace zeleného čaje snižuje hladinu cholesterolu, spaluje tuky, pomáhá předcházet cukrovce a mrtvici a zpomaluje průběh demence. [2].
    • Jako vždy byste měli také pít dostatek vody. Voda vám pomůže zaplnit žaludek (takže se díky ní vyhnete přejídání) a kromě toho vám také projasní pleť.
    Reklama

Tipy

  • Není možné dosáhnout výsledku přes noc – musíte být konzistentní.
  • Udržujte si motivaci.
  • Pijte zelený čaj s trochou medu.
Reklama

O tomto wikiHow

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 34 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.
Kategorie: Obecné zdraví

Pomohl vám tento článek?

Ano
Ne
Reklama