Jak se naučit twerk

I když tanec jménem twerk je tu už přes dvacet let, teprve po vystoupení Miley Cyrus na MTV Music Video Awards v roce 2013 se stal svého druhu fenoménem. Tento ženský tanec se soustředí na potřásání zadkem a pohyby kyčlí a boků. Někteří lidé pokládají twerk za zábavný, směšný nebo divný, nicméně faktem je, že se zkrátka stal součástí dnešní taneční kultury. Jděte s dobou a naučte se několik základních pohybů, abyste mohli tančit taky.

Metoda 1 z 3:
Squat a Shake twerk

  1. 1
    Lehce podřepněte. Nechcete být příliš u země, ale přesto dost nízko na to, abyste pevně stáli a dobře drželi rovnováhu. Kolena je lepší mít za chodidly, abyste předešli zranění. Stůjte s nohama široce rozkročenýma, v mírném podřepu, špičky vytočené směrem ven. Pomůže vám to udržet balanc, až se začnete hýbat. Tento pohyb je nejjednodušší twerk a je také nejméně sexuálně provokativní.
    • Vyberte si rychlou, svižnou hudbu, která se vám líbí a začněte trénovat! Můžete to nejprve zkoušet pomalu, abyste do těla dostali ten správný rytmus, a až se budete cítit pohodlně, postupně tempo zvyšovat.
  2. 2
    Vystrčte zadek. Dostaňte se do postoje, jako byste si chtěli sednout na židli - myslete na pozici "židle" v józe - hlavním předmětem zájmu je vaše pozadí. Kolena by měla být ohnutá, ruce si dejte na kyčle. Horní polovinu těla držte rovně a dívejte se přímo před sebe. Abyste dobře twerkovali, nemusíte se dívat do země.
    • Ve chvíli, kdy vystrčíte zadek, se nahněte o 45 stupňů dopředu a přeneste váhu na špičky. Je to pozice, známá jako "Miley Twerk". Pokud chcete být trochu méně skandální, tak se nemusíte tolik prohýbat dopředu, ale hrudník držte rovně.
  3. 3
    Vrťte zadkem tam a zpátky. Pokud si ponecháte při twerkování ruce v bok, pak si můžete tlakem prstů pomáhat při vystrkování zadku a palcem naopak při vystrkování boků dopředu. Jestliže se vám lépe twerkuje bez pomoci rukou, pak je zvedněte přímo před sebe, spojte a držte rovnoběžně se zemí. Při tanci jimi lehce pohybujte v rytmu.
    • Miley twerk uděláte tak, že budete boky rychle pohybovat ze strany na stranu, standardní twerk je pak pohyb zadkem nahoru a dolů za současného prohýbání a narovnávání zad, které bude kopírovat rytmus. Nedělejte si starosti, pokud nemáte velký zadek. tenhle pohyb zvládne úplně každý!
    • Trik je v izolování spodní poloviny vašeho těla. Horní polovinu se snažte držet co nejstabilnější.
    • Nebojte se zapojit ruce - můžete je držet před sebou, nad hlavou, nebo si je dát v bok.
    • Také můžete těžiště ještě snížit a rukama se opřít o stehna těsně nad koleny. Prsty směřujte dovnitř a zápěstí ven pro maximální efekt a podporu pohybu.
    • Jestli se do toho chcete opravdu opřít, tvařte se jako Miley, nebo si sežeňte pěnovou ruku jako doplněk.

Metoda 2 z 3:
Twerk o zeď

  1. 1
    Postavte se asi 60 cm od pevné zdi. Stůjte čelem ode zdi, ale tak, abyste zeď viděli periferním viděním. Tohle je nejerotičtější forma twerkování. Pozor, není to dobrý nápad, pokud máte v sobě několik drinků, nebo pokud je zeď ze sádrokartonu. než se pustíte o twerku o zeď, měli byste si být jistí svými twerkovacími dovednostmi. tento pohyb není pro začátečníky.
    • Musíte mít dost síly v horní části těla a dobrou koordinaci pohybu.
  2. 2
    Položte ruce na zem. Tentokrát se ujistěte, že se držíte opravdu pevně a že nespadnete, až se nohama zapřete o zeď. O zem opřete celé dlaně, abyste měli dost rovnováhy. Vystrčte zadek vysoko do vzduchu, pak se na zeď dostanete snáze. Ruce by měly být asi 30 cm před nohama, ramena šorice rozevřená. Jakmile se rukama dotknete podlahy, přeneste na ně váhu těla z nohou.
    • Váš trup a horní část těla by měly být v pozici, jako když děláte stojku. Prsty budou směřovat od vás.
  3. 3
    Pomalu nohama vylezte po zdi a ohněte nohy, abyste mohli začít twerkovat. Nejprve dejte na zeď jednu nohu a získejte balanc, a pak připojte i druhou nohu. Vaše nohy by měly být poměrně rozkročené, asi 30 cm od sebe. Udržte balanc a zkuste si pohyb zadkem. Ruce a horní část těla držte pevně u zemi, zatímco budete pohybovat tou spodní (která bude nad horní polovinou!) Je to vlastně podobné, jako twerk s rukama na zemi, jen s tím rozdílem, že teď máte nohy ve vzduchu.
    • Zkuste se v této pozici udržet asi 30 vteřin nebo minutu, myslete ale na to, že vaše ramena a paže se mohou rychle unavit.
    • Je to skvělá příležitost si zatwerkovat s kamarádkou a ukázat, co umíte!
    • Slezte ze zdi s grácií. Sundejte nohy na zem, jednu po druhé. Můžete pokračovat klasickým twerkováním s rukama na zemi, nebo si dát pauzu úplně, než budete zase připraveni vypustit svou vnitřní Miley.

Metoda 3 z 3:
Twerk s rukama na zemi

  1. 1
    Postavte se s rozkročenýma nohama. Nohy by měly být rovné a trup mířit dopředu. Rozkročení by mělo být širší, než je úroveň boků. Pokud bude příliš úzké, nebude snadné se ohnout až na zem a twerkovat.
  2. 2
    Položte ruce na zem. Vytočte špičky ven, jak se budete ohýbat.Můžete lehce ohnout kolena, aby se alespoň špičky vašich prstů dotkly země. Jste-li ohební, nic vám nebrání v tom, položit na zem rovnou celé dlaně. Pomůže vám to udržet balanc.
  3. 3
    Vystrčte zadek. Rychle ohýbejte a narovnávejte nohy podle rytmu hudby. Můžete také při twerkování pohybovat zadkem. Abyste udělali klasický twerk, jednoduše se prohněte v zádech a pak se zase narovnejte. Nechte váš zadek poskakovat rychle nahoru a dolů. Pokud chcete napodobit Miley, rychle vrťte boky ze strany na stranu.

Tipy

  • Nenoste džíny ani jiné pevné oblečení, váš zadek se musí volně hýbat.
  • Vždy twerkujte s rozkročenýma nohama.
  • Oblékněte si minišortky nebo legíny, zkrátka něco, v čem vynikne vaše pozadí.
  • Při twerkování si představte, že jste sami a nikdo se na vás nedívá. Odvažte se!
  • Při twerkování o zeď si svažte vlasy do culíku nebo drdolu, aby se vám nepletly do očí.
  • Buďte opatrní, abyste ze zdi nesklouzli a neublížili si!

O tomto wikiHow

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 63 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.
Kategorie: Tanec

Pomohl vám tento článek?

Ano
Ne