Jak mít širší boky

Hvězdy jako Scarlett Johansson nebo Sofia Vergara zavedly nový trend postavy přesýpacích hodin. Úzký pas je důležitý, ale když budete mít širší boky, dosáhnete stejného vzhledu. Pokud chcete mít širší boky, zde je několik tipů, jak na to.

Metoda 1 z 2:
Změňte svůj vzhled

  1. 1
    Dělejte cviky na boky. Zvedání nohou, zvedání boků a dřepy s výkopem byste měla dělat při každém cvičení. Cviky na rozšíření boků mohou být také například výpady do stran s činkami. Tato verze klasického cviku je složitější a je tedy vhodnější pro budování svalstva boků.
    • Stoupněte si s mírně rozkročenýma nohama. Vytočte prsty na nohou trochu do stran. Pokrčte pravé koleno a vykročte si do výpadu. Levá noha by měla být rovná.
    • Snižujte se tak, abyste měli stehno rovnoběžně se zemí. Potom se pomocí boků vytlačte nahoru a narovnejte pravou nohu. Nedávejte nohy k sobě a stále si udržujte mírný rozestup.
    • Nyní vykročte na druhou stranu. Snižujte se, dokud nebudete mít koleno v pravém úhlu a potom se svaly na bocích zase vytlačte nahoru. Znovu narovnejte nohy a nedávejte je moc blízko k sobě. Tato poloha posiluje kolena a umožní vám pevněji zatnout svaly na nohou.
    • Vezměte si činky. Do každé ruky si vezměte jednu činku. Při výpadu doprava byste měli mít pravou činku u pravého boku. Levou činku byste měli mít před tělem mezi nohama. Při výpadu doleva ruce s činkami vyměňte. [1]
  2. 2
    Zkuste jógu. Jóga obsahuje mnoho pozic, které jsou navrženy tak, aby otvíraly boky. Díky tomu budete mít silnější a ohebnější svaly, takže pro vás ostatní cviky na boky nebudou představovat problémy. Vyzkoušejte například pozice žáby, holuba, ještěrky nebo krávy.
  3. 3
    Seďte na zadku. Větší boky můžete získat tím, že budete jednoduše sedět. Podle studie vydané v žurnálu Cell Physiology může tlak způsobený častým sezením způsobovat ukládání tuku v těchto oblastech. Buňky reagují na své prostředí. Jak jeden z vědců vysvětlil, tukové buňky, které jsou delší dobu stlačené vlivem sezení, „produkují více triglyceridů (což je nejčastější forma tuku uloženého v těle) v kratším čase.“[2]
  4. 4
    Zkuste krém. Existuje spousta krémů na podporu růstu boků, které by měly fungovat na různých principech. Některé z nich tvrdí, že napravují kolagenová vlákna v těle, takže podporují růst svalové hmoty v oblasti boků.
  5. 5
    Porod. Jistě byste neměla zkoušet otěhotnět jen proto, abyste měla širší boky, ale je faktem, že při porodu se boky každé ženy trochu rozšíří. V některých případech se potom vše vrátí do stavu před porodem, ale někdy ženám širší boky po porodu už zůstanou.
  6. 6
    Zkuste jít na operaci. Pokud jste ochotná jít „pod nůž“, abyste dosáhla vzhledu Kim Kardashianové, existují operace, které by vám mohly pomoci. Můžete si nechat odstranit tuk z různých částí těla pomocí liposukce a potom si ho nechat vstříknout do boků. Můžete si také pořídit silikonové implantáty, které vám dodají plnější boky.
  7. 7
    Počkejte si. Ukázalo se, že v průběhu života se nám boky rozšiřují. Výzkumy prokázaly, že nejde nutně o přibírání na váze, ale spíše o rozšiřování pánve. Při jedné studii, které se účastnili lidé od 20 do 79 let se zjistilo, že šířka pánve a vzdálenost mezi kyčlemi se s věkem přirozeně zvětšuje a že nejstarší lidé měli nejširší boky, v průměru o asi 3 cm širší, než ti nejmladší. [3]
    Reklama

Metoda 2 z 2:
Využijte optických klamů

  1. 1
    Vycpěte si boky. Nemusíte mít vyloženě širší boky, abyste vytvořila iluzi plnějších a ženštějších tvarů.
    • Kupte si vycpané kalhotky. Seženete kalhotky s vyjímatelnými vycpávkami, ale i samotné vycpávky, které vám dodají několik centimetrů kolem boků.
    • Zkuste silikonové vycpávky pro plnější boky. Můžete si je přilepit oboustrannou páskou ke spodnímu prádlu z jemné látky, nebo například k punčocháčům.
      • Možná se s vycpávkami už nevejdete do svých oblíbených kalhot, takže si budete muset koupit nové oblečení.
  2. 2
    Nakupte si nové oblečení. Noste věci, které zvýrazní vaše boky a dodají vám ženštější vzhled.
    • Pas by měl být tím nejvýraznějším místem. Noste pásky, které vám udělají hezký úzký pas a vytvoří vzhled přesýpacích hodin.
    • Všímejte si střihů a barev. Vybledlý denim a světlejší kalhoty upoutají pozornost na vaše boky. Vyberte si kalhoty s vysokým pasem, aby vynikl tvar vašich boků. Kupte si nějaké kalhoty s kapsami vepředu a s malými kapsami vzadu.
    • Kupte si sukně s volány nebo s několika vrstvami látky, které vám opticky rozšíří boky.
  3. 3
    Udržujte si správné držení těla. Stůjte s rovnými zády, zataženými rameny a přeneste váhu na jednu nohu, aby vaše boky byly co nejvíce vidět. Budete tak mít tělo ve tvaru písmene S. Můžete si také položit ruce na boky.
    • Můžete si také jen překřížit nohy, nebo přenést váhu na jednu nohu.
  4. 4
    Houpejte se. Když budete při chůzi kroutit boky, přitáhnete k této oblasti pozornost a budete vyzařovat ženskost, díky které jistě zaujmete všechny muže v okolí. Mějte stále rovná záda a zatažený ramena, ale uvolněte tělo. Jednu nohu dávejte vždy před tu druhou a nechejte své paže volně viset. Můžete se také trochu vytáčet v bocích, ale neměla byste to přehánět. Když to bude vypadat nepřirozeně, všichni se vám budou smát.
    • Pro ještě lepší efekt si obujte boty na vysokém podpatku. Podpatky vám umožní se pohupovat, aniž byste se o to musela snažit.
    Reklama

Tipy

  • Jezte hodně bílkovin a fytoestrogenů ze sóji, lněných semen a tofu. Estrogen zvětšuje poprsí a zlepšuje poměr mezi pasem a boky.
  • Buďte odhodlaná.
  • Existuje několik cviků, které vám pomohou vypracovat si silnější boky. Střídejte je, abyste se nenudila.
  • Pokud chcete mít větší svaly, měla byste zvedat těžší činky (cca 5-7 kg by mělo stačit).
Reklama

O tomto wikiHow

wikiHow je "wiki", což znamená, že na jednom článku se podílí více autorů. Na vytvoření tohoto článku se podílelo 52 lidí, někteří anonymně, aby jej v průběhu času vylepšili.

Pomohl vám tento článek?

Ano
Ne
Reklama